Advertisement

חכ שמחה רוטמן / ×— ×› שמחה רוטמן בראיון לערוץ הכנסת קרדיט ערוץ הכנסת Youtube : בין האורחים שבאו לחגוג את בת המצווה:

חכ שמחה רוטמן / ×— ×› שמח×" רוטמן ×'ראיון לערוץ ×"כנסת קר×"יט ערוץ ×"כנסת Youtube : בין האורחים שבאו לחגוג את בת המצווה:. כשנחזור לשלטון נרמוס את השמאל עד הסוף 31/07/2021. חכ שמחה רוטמן הגיב לגינויים שספג חכ פינדרוס על שקרא מעל בימת הכנסת: לתת שתי הצהרות על הר הבית תוך 24 שעות, כשאף אחת מהן לא נכונה. חבר הכנסת שמחה רוטמן (הציונות הדתית) לארז. בין האורחים שבאו לחגוג את בת המצווה: ''חבורת המופקרים של ימינה עשו דיל עם עבאס על זכות השיבה(איחוד משפחות).

חבר הכנסת שמחה רוטמן ( הציונות הדתית) אמר היום (ראשון) כי הממשלה היא האנטי ציונית הראשונה בתולדות ישראל. לא מעוניין שבג״ץ יתערב בכלל בעבודת הכנסת. כך זכיתי לשמוע מבית המשפט שמינוי שר אינה שאלה פוליטית. סיון כהן התפוצצה על חכ רוטמן: אני רוצה להחליש את היועץ המשפטי לממשלה.

×— ×› שמח×
×— ×› שמח×" רוטמן חושף נתונים מפתיעים מ×"ריסת ×'× ×™×™×" ×'לתי חוקית ×'× ×'×' ×'תקופת נתני×"ו 0404 from www.0404.co.il
השתמש במקש למעלה/למטה כדי להגביר או להנמיך עוצמת שמע. הימין היה צריך לצאת לרחובות כבר לפני 6 שנים. חבר הכנסת שמחה רוטמן (הציונות הדתית) שוחח עם גולן יוכפז וענת דוידוב והתייחס לדברים. הם מעלים את עתידם הפוליטי באש. עמבה חבר מתאריך 24.11.17 6235 הודעות, 90 מדרגים, 172 נקודות.ראה משוב: נכון שאני אזרח ישראלי ועדיין מותר לי להגיד שראש הממשלה עלה לשלטון באופן לא לגיטימי תוך גניבת קולות ולומר שהוא לא ראש הממשלה שלי. כשנחזור לשלטון נרמוס את השמאל עד הסוף 31/07/2021. ח״כ שמחה רוטמן לאדמקר וריזל ב׳שמונה אפס אפס׳:

חכ שמחה רוטמן בכנס לשכת עורכי הדין באילת:

בנימין נתניהו ורעייתו שרה ביקרו את משפחתו של איציק סעידיאן. אם זה ניסיון של ימינה למצוא תירוץ למה. י״א באב ה׳תשפ״א (20/07/2021) | 13:17. אני חושב שלא כדאי לפנות לבג״ץ בנוגע למניעת העלאת חקיקה פרטית. הם מעלים את עתידם הפוליטי באש. י״ז באייר ה׳תשפ״א (29/04/2021) | 20:30. חכ שמחה רוטמן בכנס לשכת עורכי הדין באילת: לתת שתי הצהרות על הר הבית תוך 24 שעות, כשאף אחת מהן לא נכונה. חבר הכנסת שמחה רוטמן (הציונות הדתית) לארז. סיון כהן התפוצצה על חכ רוטמן: לא מעוניין שבג״ץ יתערב בכלל בעבודת הכנסת. כך זכיתי לשמוע מבית המשפט שמינוי שר אינה שאלה פוליטית. חכ שמחה רוטמן מסיעת הציונות הדתית בירך על החלטת שר התקשורת יועז הנדל להסדיר את תחום הטלפונים הכשרים.''הנדל עשה היום צעד גדול למען שקיפות בהתנהלות חברות הסלולר איננו מעורבים בתהליכים הפוליטיים, עם זאת שמחים לראות שיותר ויותר אנשים מגוונים שונים בחברה הישראלית מבינים כי דרכה היא הנכונה | ח.

כך זכיתי לשמוע מבית המשפט שמינוי שר אינה שאלה פוליטית. ברקע הקושי של הקואליציה להאריך את תוקף החוק למתן תושבות לפלסטינים שנישאו לישראלים, אמר חכ שמחה רוטמן. ''חבורת המופקרים של ימינה עשו דיל עם עבאס על זכות השיבה(איחוד משפחות). י״א באב ה׳תשפ״א (20/07/2021) | 13:17. מטרתה של הפרדת הרשויות היא לא לחזק את הרשויות, אלא להחליש אותן, כדי להגן עלינו האזרחים, מפני ריכוז.

מ×
מ×" יעש×" ×— ×› שמח×" רוטמן ×'אשר לחוק ×"אזרחות קול ×'רמ×" from kol-barama.co.il
נכון שאני אזרח ישראלי ועדיין מותר לי להגיד שראש הממשלה עלה לשלטון באופן לא לגיטימי תוך גניבת קולות ולומר שהוא לא ראש הממשלה שלי. חכ שמחה רוטמן על חברי ימינה: ''חבורת המופקרים של ימינה עשו דיל עם עבאס על זכות השיבה(איחוד משפחות). הם מעלים את עתידם הפוליטי באש. לתת שתי הצהרות על הר הבית תוך 24 שעות, כשאף אחת מהן לא נכונה. חבר הכנסת שמחה רוטמן (הציונות הדתית) לארז. השתמש במקש למעלה/למטה כדי להגביר או להנמיך עוצמת שמע. שמחה רוטמן מצטרפים לדף הפייסבוק של סרוגים ונשארים מעודכנים כל הזמן תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. לא עוסקת באכיפת החוק אלא רק בפוזות למצלמה

עמבה חבר מתאריך 24.11.17 6235 הודעות, 90 מדרגים, 172 נקודות.ראה משוב:

חכ שמחה רוטמן על חברי ימינה: חכ שמחה רוטמן הביע את דעתו על מכתב הרבנים, בו הם קוראים לציבור לעשות הכול על מנת לסכל את ממשלת בנט־לפיד. חכ שמחה רוטמן הגיב לגינויים שספג חכ פינדרוס על שקרא מעל בימת הכנסת: הסיטואציה הכעיסה את חכ רוטמן שטען שהוא לא. חבר הכנסת שמחה רוטמן (הציונות הדתית) שוחח עם גולן יוכפז וענת דוידוב והתייחס לדברים. עמבה חבר מתאריך 24.11.17 6235 הודעות, 90 מדרגים, 172 נקודות.ראה משוב: אני רוצה להחליש את היועץ המשפטי לממשלה. בין האורחים שבאו לחגוג את בת המצווה: ''חבורת המופקרים של ימינה עשו דיל עם עבאס על זכות השיבה(איחוד משפחות). לא מעוניין שבג״ץ יתערב בכלל בעבודת הכנסת. לתת שתי הצהרות על הר הבית תוך 24 שעות, כשאף אחת מהן לא נכונה. חבר הכנסת שמחה רוטמן (הציונות הדתית) לארז. צפו בעימות במהלך המהומות בלוד חכ שמחה רוטמן רתח על המגישה סיון כהן ששאלה אותו שאלות מרגיזות: חכ רוטמן1 אורי קליין | 11/04/2021 11/04/2021 היעדר הקולגיאליות האמיתי הוא מצד ׳ערוץ 13׳ | ח״כ שמחה רוטמן (קרדיט:

ברקע הקושי של הקואליציה להאריך את תוקף החוק למתן תושבות לפלסטינים שנישאו לישראלים, אמר חכ שמחה רוטמן. אני חושב שלא כדאי לפנות לבג״ץ בנוגע למניעת העלאת חקיקה פרטית. יום רביעי ו' בתמוז תשפ''א 18:22 16.06.21 : אני רוצה להחליש את היועץ המשפטי לממשלה. נכון שאני אזרח ישראלי ועדיין מותר לי להגיד שראש הממשלה עלה לשלטון באופן לא לגיטימי תוך גניבת קולות ולומר שהוא לא ראש הממשלה שלי.

Gx Ukfg5hsablm
Gx Ukfg5hsablm from lookaside.fbsbx.com
יום רביעי ו' בתמוז תשפ''א 18:22 16.06.21 : חכ שמחה רוטמן בכנס לשכת עורכי הדין באילת: במהלך דיון סוער בוועדה המסדרת, התקשה חכ שמחה רוטמן (הציונות הדתית) להשלים משפט מכיוון שלדבריו חברי כנסת נכנסו בדבריו ויור הוועדה, חכ עידית סילמן קטעה את דבריו פעם אחר פעם. י״ז באייר ה׳תשפ״א (29/04/2021) | 20:30. ח״כ שמחה רוטמן לאדמקר וריזל ב׳שמונה אפס אפס׳: חכ שמחה רוטמן (הציונות הדתית), פעילת הימין ומראשי גוש אמונים דניאלה וייס, חכל שולי מועלם וחכל אורן חזן. צפו בעימות במהלך המהומות בלוד חכ שמחה רוטמן רתח על המגישה סיון כהן ששאלה אותו שאלות מרגיזות: חכ שמחה רוטמן הגיב לגינויים שספג חכ פינדרוס על שקרא מעל בימת הכנסת:

ברקע הקושי של הקואליציה להאריך את תוקף החוק למתן תושבות לפלסטינים שנישאו לישראלים, אמר חכ שמחה רוטמן.

עמבה חבר מתאריך 24.11.17 6235 הודעות, 90 מדרגים, 172 נקודות.ראה משוב: בנימין נתניהו ורעייתו שרה ביקרו את משפחתו של איציק סעידיאן. אני חושב שלא כדאי לפנות לבג״ץ בנוגע למניעת העלאת חקיקה פרטית. במהלך דיון סוער בוועדה המסדרת, התקשה חכ שמחה רוטמן (הציונות הדתית) להשלים משפט מכיוון שלדבריו חברי כנסת נכנסו בדבריו ויור הוועדה, חכ עידית סילמן קטעה את דבריו פעם אחר פעם. אני רוצה להחליש את היועץ המשפטי לממשלה. נכון שאני אזרח ישראלי ועדיין מותר לי להגיד שראש הממשלה עלה לשלטון באופן לא לגיטימי תוך גניבת קולות ולומר שהוא לא ראש הממשלה שלי. שמחה רוטמן מצטרפים לדף הפייסבוק של סרוגים ונשארים מעודכנים כל הזמן תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. ''חבורת המופקרים של ימינה עשו דיל עם עבאס על זכות השיבה(איחוד משפחות). ברקע הקושי של הקואליציה להאריך את תוקף החוק למתן תושבות לפלסטינים שנישאו לישראלים, אמר חכ שמחה רוטמן. ח״כ שמחה רוטמן לאדמקר וריזל ב׳שמונה אפס אפס׳: חכ רוטמן1 אורי קליין | 11/04/2021 11/04/2021 היעדר הקולגיאליות האמיתי הוא מצד ׳ערוץ 13׳ | ח״כ שמחה רוטמן (קרדיט: השתמש במקש למעלה/למטה כדי להגביר או להנמיך עוצמת שמע. יום רביעי ו' בתמוז תשפ''א 18:22 16.06.21 :

חכ שמחה רוטמן, שהעביר את לשכתו ללוד, תקף את משטרת ישראל על אוזלת ידה, לשיטתו, בעיר: שמחה רוטמן. במהלך דיון סוער בוועדה המסדרת, התקשה חכ שמחה רוטמן (הציונות הדתית) להשלים משפט מכיוון שלדבריו חברי כנסת נכנסו בדבריו ויור הוועדה, חכ עידית סילמן קטעה את דבריו פעם אחר פעם.

Posting Komentar

0 Komentar